Galvenie » 2012 » Февраль » 21 » Bermudu trijstūri
11:26
Bermudu trijstūri
Bermudu trijstūri - leģendārais reģions Atlantijas okeānā starp Puerto Rico, Florida un Bermudu salās, kas saskaņā ar daudziem zinātniekiem, tur ir daudz neizskaidrojamu parādību. Patiešām, ir bieži atrodama slīdēt tiesas attiecībā uz mirušu apkalpi un bez tās. Reģistrē kā pilnībā pazūd lidmašīnas un kuģus, nespēja izmantot navigācijas iekārtu, radio, pulksteņi, uc Angļu pētnieks Lawrence D. Kusche vākti un analizēti hronoloģiskā secībā vairāk nekā 50 gadījumos pazušanas kuģu un jomā lidaparātu un nonāca pie secinājuma, ka ar "trīsstūra" leģenda - ne vairāk kā mākslīgi ražots mānīšana, kas ir rezultāts pavirši, es brūču pētījumus, un tika precizēta pēc autoru domām, ko par sensationalism. Pats viedoklis ir padomju akadēmiķa LM Brekhovskikh un daudzi citi pētnieki. Atbalsta šo "oficiālo" viedokļa, jūs varat pievienot, ka patiesībā šajā "terrible" vietā katastrofas nav tik daudz caur šajā jomā Atlantijas okeāna ir milzīgs daudzums gaisa un jūras transportu.

Bermudu trijstūri: 1 attēls "normāliem" noslēpumainās pazušanas ventilatori sajūtas nebija pietiekami, lai laikā gāja reģistra, atrunas un tikai mānīšana (dažos gadījumos tas pabeidz pierādījumus), kas izraisīja bojā gājušo hit trīsstūris tiesai, noslīcis, vai ļoti trivial iemeslu dēļ (Japānas kuģi "Raifuku-Maru", ap kuru radās leģenda, 1924.gadā, avarēja na prātā cits kuģis bija saistīts ar vardarbīgu vētras, trīs baseinu šoneris "Zvaigžņu IĪT biroju", kas acumirklī izlikta pie apakšā eksplodēja dīzeļdegvielu), vai prom no telpas Bermuda panta Vācijas barque "Freya" 1902, Nospiediet "cieta" no Klusā okeāna, jo nejaušu sakritību ar reljefa nosaukumu; Trimarāns "Teignmouth Electron" 1989.gadā tika tiešām atstāj apkalpi, bet - īsi par 1800 jūdzēm, lai "Triangle"), vai pat neviena tiesa (maldīgs signalizācija, piemēram, paaugstināts divkārt piemirkusi boja, kas "akadēmiķa Kurchatov" 1978).

No tiem gadījumiem, pazušanas kuģu apmeklēja tikko iegūtu vairāk nekā 10-15% no tā, par ko ziņo sensacionālu laikraksta rakstu. Tomēr izmeklēšanā par šo īpašo gadījumu ar "zelta rezervju" bermudologov līdzjutēju oficiālā viedokļa un neuzrāda patieso zinātnisku pieeju, 13 un no grāmatas paša LA Kush var atrast virkni krāpšanas un vienošanās trūkums ir ar lielāko noslēpumaino incidentu gadījumā.

Pētnieku skaits, kuri nepiekrīt šai stāvoklī, norādot pirmajā vietā uz notikumiem, kas nav bijuši viennozīmīgi skaidrs paskaidrojums. Šeit un pēkšņu pazušanu, un tad izskats 10 minūtes vēlāk lidaparāts uz radara ekrāna Miami jomā, un aizrautīgs balto Ūdens "Sargasu jūrā, un pēkšņi neveiksmes visticamākais aprīkojumu un pēkšņi pametuši kuģu labā stāvoklī apkalpēm. Protams, šis zinātnieku daļa ir viens risinājums visiem jautājumiem "trīsstūri". Piemēram, fakts, ka apkalpe atteikusies kuģa akadēmiķa Shuleikin skaidro radīto infraskaņas vibrācijas ūdenī reibumā šo infrasonic viļņiem apkalpes locekļi varētu nonākt stāvoklī panikas un pamest kuģi. Bet ir vēl vismaz divi desmiti hipotēzes, lai izskaidrotu to pašu faktu: tiek versijas nolaupīšanu, ko ārvalstniekiem no UFOs līdz ar iesaistīšanos izzušanu mafiju pieņēmumiem.

Mīklainākais vēl jāgludina stāstu par pazušanu sešas lidmašīnas, kas notika vakarā 5.decembra 1945.

14,10 Jo piecas lidmašīnas "Avenger" ar 14 pilotiem novilka, nokļuvis izglītības mērķiem okeānā, aptuveni 15.30-15.40 veidojas pretējā virzienā uz dienvidrietumiem.

Pēc 15.45 (pēc pāris minūtēm pēc pēdējās kārtas) pie komandu amata Fort Lauderdale gaisa bāzē bija 1. dīvaina ziņa: ".. Mums ir ārkārtas situācija Acīmredzot noklīdis no kursa Mēs neredzam pamatu, es atkārtoju, mēs neredzam zemi."

Vadītājs ir lūdzis to koordinātas. Atbilde ļoti neizpratnē visus pašreizējos darbiniekus: "Mēs nevaram noteikt savu atrašanās vietu, mēs nezinām, kur mēs esam šodien mēs, šķiet, pazust.!." It kā runājot mikrofonā nav pieredzējis pilots, un samulsis jauniesaucamais, kurš nebija ne jausmas, kā lai virzītos uz jūru! Šajā situācijā, pārstāvji aviobāzē bija pareizs lēmums: "Turiet kursu uz rietumiem!"

Pagātnes gara krasta Floridas gaisa kuģu noteikti nav proskochat. Bet ... "Mēs nezinām, kur rietumu. Nekas nav neiespējams ... Ir dīvaini ... Mēs nevaram noteikt virzienu. Pat okeāna neizskatās labi, kā parasti! .." Uz zemes ir cenšaties mērķēt iegādi eskadriļa, tomēr, sakarā ar strauji pieaugušo atmosfēras troksnis, ka šo pašvaldību, šķiet, ir dzirdējis. Vadītāji paši diez vai noķerti izrauj no radio saziņai starp pilotiem pašiem: "Mēs nezinām, kur mēs esam, ir jābūt 225 km uz ziemeļaustrumiem no bāzes ... Šķiet, ka mēs ...".

Pēc 16.45 par Teiloru nāk dīvaina ziņa: "Mēs esam vairāk nekā Meksikas līcī." Zemes pārvaldnieks Dons Poole nolēma, ka pilotiem vai sajaukt vai traks, vieta bija pilnīgi pretējā pusē pie horizonta!

17.00, kļuva skaidrs, ka par draudēja nervu sabrukums piloti, viens no viņiem raud ēterā: "! Damn to, ja tā lidoja uz rietumiem, tad dabūja iet mājās" Tad balss no Taylor: "Mūsu māja - ar ziemeļaustrumos ..." 1. maz ņēma bailes drīz, ar lidmašīnu pamanīju dažas salas. "Zem manis zeme, reljefs nelīdzens es esmu. Pārliecināts, ka tas ir Kīts ..."

Zemes dienesti ir arī zapelengovali trūkst, un tur bija cerība, ka Teilors atgūs orientāciju ... Bet viss bija veltīgi. Tur bija tumsa. Izlido gaisa kuģis, lai meklētu saite atpakaļ uz jebko (cits pazuda, bet meklē) ...

Par ļoti pēdējiem vārdiem, Teilors joprojām ir jautājums. Ham radio operatori varēja dzirdēt: "Šķiet, ka mums patīk ... mēs nolaisties baltajā ūdenī ... mēs pilnīgi zaudēts ..." Saskaņā ar reportieris un rakstnieks A. Ford, 1974, pēc 29 gadiem, radioamatieris ir dalīta šo informāciju: ka pēdējie vārdi komandieris bija: "Vai nav sekot man ... Viņi izskatās cilvēku no Visuma ..." ["Ārzemēs", 1975, № 45 lpp. 18]. Man, pēdējais teikums, iespējams izgudroja vai interpretēt vēlāk: līdz 1948 cilvēkiem gandrīz noteikti būtu izmantojis līdzīgā situācijā, frāze "nāk no Marsa." Pat sanāksmē ar Komisiju noskaidrot šo gadījumu, tad samazinājās frāzi: "Viņi ir aizgājuši tāpat uz visiem laikiem, jo ​​ja tā lidoja off uz Marsu!" Maz ticams, ka Teilors būtu lietojis vārdu maloupotrebimym "Universe", īpaši tādēļ, ka ārvalstnieku nedomāju, ka pat zinātniskās fantastikas ...

Tātad, pirmā un neapstrīdams secinājums, kas izriet no klausoties radio ierakstiem - piloti sadūrās gaisā ar kaut ko neparastu un dīvainu. Tas liktenīgs tikšanās bija 1. ne tikai viņiem, bet, iespējams, viņiem nepatīk dzirdēt no saviem kolēģiem un draugiem. Tikai tas varētu izskaidrot savādo dezorientācija un paniku, kas parasti standarta situācijas. Okeāns ir dīvaina izskata, tur bija "baltā ūdens", bultas ierīces deja - vienojas, ka šo sarakstu varētu nobiedēt ikvienu, bet ne pieredzējuši jūras piloti, kas varētu jau atrast ekstremālos apstākļos nenovirzīties no ceļa uz jūru. Īpaši, jo tie bija lieliska iespēja, lai atgrieztos krastā: tas bija pietiekami, lai savukārt uz rietumiem, un tad lidmašīna nebūtu jālido garām uz milzīgo pussalā.

Šeit mēs nonākam pie cēloni paniku. No spridzinātājiem lidojums saskaņā ar veselo saprātu, un ieteikumi, no zemes apmēram pusstundu vienkārši skatījās uz zemi uz rietumiem, un tad apmēram stundu - pagriežas uz rietumiem un austrumiem. Un neatrada to. Fakts, ka ASV valsts pilnīgi pazudusi, var atņemt prātu pat ļoti noturīgas.

Ir godīgi teikt, ka beigās to misiju zemes, viņi redzēja, bet neuzdrošinājās splash leju pie shallows. Vizuāli, no salām Taylor kontūras nosaka, ka grēda ir beidzies Floridai panta dienvidrietumos dienvidu galu Florida), un pat sākotnēji vērsās uz ziemeļaustrumiem līdz Florida. Drīz tomēr reibumā kolēģi apšaubīja to, ko viņi redzēja un nāca atpakaļ uz ceļa, it kā viņš bija tālu no Floridas austrumos, ir kur vajadzētu būt, un ja tas zapelengovali zemes radara iekārtām.

Kur bija, bet viņi tiešām? Uz zemes, apkalpes ziņojumā par novērojumiem, Kīša redzēja kā nesakarīgiem panikā pilotiem. Meklētāji varētu būt nepareizi, precīzi 180 grādiem, un tas ir viņu īpašums tiek ņemts vērā, bet laikā, kad uzņēmēji bija zināms, ka gaisa kuģis kaut kur Atlantijas okeānā (30 grādi ziemeļu platuma, 79 ° W) uz ziemeļiem no Bahamu salām un tie vienkārši nebija ne jausmas, ko faktiski devās trūkstošo saikni kaklā ir ievērojami rietumiem no Meksikas līča. Ja tā, Taylor bija iespēja redzēt sala ir patiesi Floridai, bet ne "līdzīgs Floridai."

Varbūt operatori meklētāji Maiami nespēja atšķirt signāli nāk no dienvidrietumiem, no no ziemeļaustrumiem signāliem. Kļūda maksāja dzīvi pilotiem: acīmredzot, velti proiskav sauszemes uz rietumiem un degvielas izmantota, viņi apsēdās uz ūdens un noslīka, bet viņi paši veltīgi meklēja austrumos ... 1987.gadā, tas bija tur, apakšā ārzonas Meksikas līcī, un tika konstatēts viens no "Atriebējs" būvniecību četrdesmitie! ["Patiesība", 1987, marts 2]. Ir iespējams, ka pārējie četri, pārāk tālu prom. Atliek vien jautāt, cik lidaparāti bija neredzams, lai novietotos septiņi simti kilometru uz rietumiem?

Gadījumos, ja nav tūlītēja, ULTRAFAST kustība lidmašīnas ir jau zināms, vēsturnieku aviāciju. Otrā pasaules kara sovetesky spridzinātāja atgriežoties no misijas, pārsnieguma lidlauku priekšpilsētā vairāk nekā tūkstoš kilometru attālumā, un apsēdās Urāliem ... 1934.gadā Viktors GUDDARD lidoja pāri Scotland Kopumā ir skaidrs, ja nav zināms lidlaukā tuvu, ka acumirklī "pazudis no skatu" ... Šie un daudzi citi līdzīgi gadījumi ir kopīgs ir tas, ka ļoti strauji peld vienmēr ir apņēmusies dīvaini mākoņiem (baltās migla, veida nokausēt, migla dzirkstošais). Tas ir tāds un piešķiršanas nosacījumi un citi liecinieki dīvaina parādība, kurā ir strauja kustība laikā, piemēram, ejot pusstundu tajā "dīvaini balto miglu" uz salas Arāla jūras Barsakelmes, ceļotāji atgriezās dienu vēlāk.

Un Bermudu trijstūrī "baltā miglā" nav tik reta apmeklētāju. Pēc tikšanās ar viņu, kad pazuda no radaru ekrāniem tuvojas pasažieru lidmašīnai uz Maiami ... un kad 10 minūtes vēlāk viņš atkal parādījās, viss pieejams uz kuģa pulksteni aiz un vienādā minūti. Lidojuma laikā, neviens no pasažieriem nemanīja neko neparastu, tas ir iespējams, ka ir arī neredzams uz acs būs pēkšņs pieaugums ātruma dēļ "viltības" laikā. Šajā gadījumā, neatkarīgi no bēdīgi slavenā migla un pēc lidojuma pārbaudot hronometri, pilotiem vajadzētu redzēt dažas bultas uz deju instrumentiem un pat trūkumu radio sakariem (diskusija, tad mēs esam ar zemi - vietu, kur normāls laika ritējums nesakrīt ar anomālu "debesīm"). Atcerieties, ka tikai pēc tam, kad no pilotiem minēts, "Avenger" par dīvainu migla parādījās un kad no rīkojuma pieciem radio kompass ar tām pazuda un vēlāk atgūtās tikai reizēm.

Šādas novirzes vietas dažkārt rodas arī tādēļ, ka fiziskās laika gaita ir zināma ietekme visa braukšanas ap perimetru organismā. Šis efekts, kā izriet no profesora Nikolaja Kozyrev eksperimentiem, ļoti nelielā apjomā var panākt pat ar sīkiem riteņiem. Ko mēs varam teikt par platību Bermuda Atlantijas okeānā, kur spēcīgie Gulf Stream nelieli ūdens uzkrājumi ūdenī spins simtiem kilometru diametrā! (Tas ir līdzīgi veidojumi ir dažreiz redzams uz virsmas okeāna formā balto vai ģīboni aprindās un "riteņiem") Vītā virpuļi - pārmaiņas laiks - jāmaina un smaguma.. In centrā virpulī panta kur amerikāņu satelīti reģistrē ūdens līmeni ar 25-30 metrus zem normālā) smagums tiek palielināts, uz perifēriju - zems. Vai tas nav cēlonis daudzām nelaimes kuģu ka kravas pēkšņi preces palielināt savu svaru? Kad nav vienotas iekraušanas un lieko drošības rezerve ir gandrīz neizbēgama mājokļu crash! Pilnīgumu, traģiskais aina šī jāpievieno, un radio sakaru tādās vietās neuzticamību ...

Protams, pēc pirmajiem ziņojumiem Bermuda "viltības", kas laika presē bija jauns atdzesēšana, bet ne vienmēr patiesas ziņas ... Ne tik sen, amerikāņu nedēļas žurnāls "News" pastāstīja par apbrīnojamo incidentu ar ASV zemūdene, kas kuģo ar "trīsstūra" dziļumā 200 pēdu (70 metru). Kad jūrnieki dzirdējuši neparastas skaņas aiz un juta vibrācijas, kas ilga apmēram minūti. Pēc tam tika atzīmēts, ka cilvēki komandā it vecumā ļoti ātri. Pēc pacelšanās no virsmas ar satelīta navigācijas sistēmu kopumā parādīja, ka zemūdene ir .. Indijas okeāns 300 jūdzes no Āfrikas austrumu piekrastē, un 10 tūkstoši km no Bermuda! Kāpēc nav atkārtošana aprites tehnisko ierīču, bet ne gaisā un ūdenī? Tomēr konstatējumi šajā stāstā, līdz tā ir pārāk agri: US Navy, kā iepriekš, šādos gadījumos ne apstiprināt, ne noliegt šo informāciju.

Bet dažus secinājumus var izdarīt ar zaudēšanu eskadriļa atpakaļ 1945. Visticamāk, arī pār Bermudu trijstūri debesis ir saite radušās nomadu pārejošu anomālo zonu, kurā tie ir atteikušās haywire un radioiekārtām. Tad gaisa kuģis nonākt tādā "dīvaini miglā" ar ļoti lielu ātrumu pārcēlās uz Meksikas līci, kur pilotiem un bija pārsteigts, lai uzzinātu vietējo kores salas ...

Paskatīsimies, kas nozīmē - "ļoti ātri". Tātad, viens un pusi stundas pēc pacelšanās lidmašīnas iedalāmas dīvaina migla, kurā tie tiek liegtas visas ierīces, ieskaitot pulksteņu. Pēc 16.45 plaknēm jo no mākoņiem un atjaunot orientācija (no ziņojumiem dzirdējis, ka viņi jau uzticas kompasu). Stundām ilgu lidlauka zemes bija 2,5 stundas lidojuma, un degviela vēl bija 3 stundas. Cik ilgi gaisā stundām, neizdevās) - grūti pateikt. Ir maz ticams, ka šis jautājums varētu atbildēt pareizi un piloti: ekstremālās situācijās vremyavospriyatie ļoti atšķiras no parastā. Tikai viens mehānisms var dot mums atbildi - to lidmašīnu dzinēji, viņi tikai turpina darboties normāli ar anomālu zonā! Tātad, 17,22 Teilors paziņoja: "Kad kāds atstājis 10 galonus (38 litrus degvielas), tad mēs apšļākt uz leju!" Spriežot pēc frāzi, degvielu un tiešām tuvojas beigām. Acīmredzot, lidmašīna tika ātri apšļākt uz leju, jo 18,2 uz zemes dzirdējuši frāzi: "... jebkurā brīdī var noslīkt ..." Tas nozīmē, ka degviela ar torpēdu noslēdzās starp 17.22 un 18.02, bet tas būtu ilga līdz 19.40, un ar ārkārtas rezerves - līdz 19.50. Šī dramatiskā atšķirība var izskaidrot tikai ar vienu lietu: karstuma dzinējus goryuchku par 2 stundām ilgāk, nekā agrāk tika uzskatīts!

Šeit tas ir, trūkstošais posms ķēdē clues! Bet zeme bija tikai viena stunda baltā miglā lidoja aptuveni trīs! Ātrums gaisa kuģi ir bijis visu šo laiku, parastā, bet hipotētisku ārpus novērotāja statusā, tā šķita 3 reizes ātrāk! Iespējams, par pareizu laika 3:00 torpēda, diemžēl, izslīdēja no dzega no Florida mājas bāzes un bija Meksikas līcī. Piloti vēl nav pilnībā parādījās no kādas ļoti atšķaida miglā sajūgu, kad tur atradās no kores salu spārniem ...

Turklāt jūs zināt. Teilors, protams izdevies atrast salu, pār kuru lidoja desmitiem reižu. Bet ... netici viņu "brīnumaino" izskatu un mudinot no gaisa bāzes rietumiem atkal ņēma kursu. (Tagad "dīvaina migla" ir pagājis, un lidojums notika parastajā laikā.) Viņš ticēja stundu vēlāk un pagriezās atpakaļ, bet nepieredzējušiem vadītājiem konsultācijas, kas teica: "Tu vienkārši lido uz Floridu" - beidzot downed viņam sajūtu ... , Beigās saiti uz to leitnants nenoteiktības nogalināja, viņš izmisīgi vairākas reizes mainīja kustības virzienu, pēc ziemeļaustrumu protams 30 grādiem uz austrumiem (90), tad pēc pieprasījuma vadītāju - uz rietumiem (270). Trūkums degvielas mudinātas veikt galīgo izvēli. Teilors spēlēja "mētāties" un ... Nāve ir uzvarējusi. Bumbvedēju, atkal, gandrīz sasniedzot glābšanu kontinentā, kas savu galīgo pagriezienu pa kreisi laikā 270 grādiem ... Malā no zemes ...
Skatījumu skaits: 820 | Pievienoja: gulta | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0